Wednesday, March 12, 2014

Она чувство кога ти е тешко!

Животот е како лавирин на измешани работи.Се случува га не напуштат личностите на кои најмногу им веруваме без да кажат ни збогум ни благодарам.Ми треба барем едно рамо на кое ке можам да се потпрам а такво рамо нема..Ми треба барем една личност што ке ме разбере а таква личност нема.Ми треба барем еден човек што ке ми даде најточни совети, а таков човек нема.Ми треба барем едно дете што ке ме насмее, а такво дете нема.Ми треба барем една песна што ке ме расположи а таква песна нема.Да ти биде тешко е најлошото чувство што може да го има една личност. Би сакала некој да ми подаде рака да ми рече насмевни се, сега е тоа време, денес е тој ден кога треба да мислиш на иднината и на позитивното, биди сигурна во себе и верувај во секој ден бидејќи утрешниот ден ке биде подобар од денешниот.

1 comment: